Regulamin

Regulamin
1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów i realizacji zamówień towarów za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż wysyłkową: kawy i herbaty oraz akcesoriów związanych z ich przygotowaniem, działającego pod adresem www.palarniaharmonia.pl 

2. WŁAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO

Palarnia Harmonia Sp. z o.o. ul. Spacerowa 34, 05-152 Dębina, NIP: 531-171-00-83, Kamil Spiechowicz, numer tel. 668 852 488

3. CENY TOWARÓW

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia.

4. ZAMAWIANIE TOWARU

Zamówienie towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzenie zamówienia.
Zamówienia można również składać przez e-mail na adres: biuro@palarniaharmonia.pl (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę).
Liczba zamawianych towarów nie jest ograniczona.
Nazwy producentów i marek należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie palarniaharmonia.pl wyłącznie w celach informacyjnych.

5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I JEJ CZAS

Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności z góry) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w terminie do 72 godzin roboczych:
– od momentu złożenia zamówienia, w przypadku płatności przy odbiorze,
– od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu, w przypadku płatności z góry.
W przypadku dokonania zakupów w przeddzień weekendów i świąt, wysyłka realizowana jest najbliższego dnia roboczego po przerwie.
W przypadku problemów z dostępnością zamówionego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo – określony zostanie termin jego dostarczenia. Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.

6. KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Nie wysyłamy „za pobraniem”. Koszt przesyłki i możliwe opcje dostawy są zawsze podane w momencie składania zamówienia (z niezależnych od nas przyczyn mogą wystąpić ograniczenia dostaw dla określonych adresów). 

Wszystkie opcje dostawy i opłaty z tym związane są podane również poniżej: 

Kurier FedEX: 20.00 zł

Paczkomat InPost: 15.00 zł

Odbiór osobisty tel. 668 852 488

Uwaga!
W przypadku zamówienia towarów o wartości powyżej 300 zł, przy płatności z góry na konto sklepu, przesyłka jest darmowa.

7. ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Palarniaharmonia.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.
W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru na adres Palarnia Harmonia Sp. z o.o. ul. Spacerowa 34, 05-152 Dębina. Palarniaharmonia.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych „za pobraniem”. Ewentualne koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi palarniaharmonia.pl. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, palarniaharmonia.pl zwróci zamawiającemu pełną kwotę wpłaconą na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

8. PARAGONY I FAKTURY
Do każdego zakupu dołączony jest paragon fiskalny, bądź faktura VAT.
Klient pragnący otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy/osoby, na którą ma zostać wystawiona faktura.